TheVampireDiariesSwe

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Svar på tal

Av TheVampireDiariesSwe - 3 mars 2012 18:11

 

Fråga av: ETT STORT VAMPIRE DIARIES FAN 

Inte direkt för att jag vill vara elak eller taskig, kommer du att ha eller göra eller få en ny header och design? Bara undrar. Ta inte illa upp. För den bilden som du har som header nu är lixom som en "vanlig" bild från en photoshot. Bara undrar. Snälla inte illa upp(:

 

Svar

Hej, jag tar inte alls illa upp. Håller på med att göra en header, det kanske tar ett litet tag med alla bilder men det kommer att hända :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TheVampireDiariesSwe - 7 mars 2012 17:09


vet att jag inte har bloggat så mycket, men jag slutar på denna blogg och börjar med min nya på blogg.se :D Klicka på texten om du vll komma till bloggen :D Det har varit rätt roligt att blogga här men jag flyttar till blogg.se :)     ...

Av TheVampireDiariesSwe - 5 mars 2012 16:00

  Ja ni ser väl på bilden vad Veckans Citat är. Annars om ni inte ser så står det. "No rules, Stefan. Don't you remember?"   ...

Av TheVampireDiariesSwe - 5 mars 2012 15:42


        hemligt om Nian är omslaget i TWIST nummer 3 Vart kan man köpa Bravo och twist? Kan man köpa i Sverige?   svar: Man kan faktiskt köpa Twist och Bravo i Svergie på Pressbyrån. Men tyvärr inte i alla städer, om man går in på pres...

Av TheVampireDiariesSwe - 4 mars 2012 15:54

      Man får en XXL-POSTER på Nina. Den bilden får man som poster.   ...

Translate

MIN NYA BLOGG

Presentation


JAG HAR BYTT BLOGG!
http://lovevampirediaries.webblogg.se/

Länkbyten

Omröstning

Vem gillar du mest?
 Damon
 Stefan
 Elena
 Katherine
 Jeremy
 Tyler
 Caroline
 Jenna
 Alaric
 Klaus
 Rebekah
 Elijah
 Finn
 Kol
 Klaus
 Matt
 Annan

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Gästboken

Besökare

free counters

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards